28 Ocak 2014 Salı

SERİNİN SON KİTABI:"AVCI VE GÜZEL BİR OH!..."

Melez Sözleşmeleri serisinin son kitabı "Avcı" an itibariyle bitti ve ben güzel bir serinin daha sonuna geldiğim için mutluyum.Serüvenin bol olduğu,hareketin ve heyecanın dozunu hep artırdığı ve her kitapta aşkın doyasıya yaşandığı güzel bir seriydi.Uzun olmasından dolayı zaman zaman olayların fazla dağıldığı anlar olsa da genel itibariyle okuması zevk veren bir seriydi.
Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi ben 3 ve ya 4 kitaplık serileri daha çok seviyorum.Konu dağılmadan,her karaktere yeterince rol verilerek ve okuyucuyu sıkmadan gelişiyor ve bekleniyor. Seri uzadıkça bıkkınlık ve dikkat dağınıklığı oluyor.Yazarların ve yayın evlerinin buna önem vermesini diliyorum.
Son kitap hakkında fazla yorum yapmak istemiyorum.Kitabın büyüsü bozulmasın.Şu kadarını söyleyebilirim;aşıklarımız ve melezler üzülmeyecek.Çok mücadele ve güzel bir son sizi bekliyor.Yazar kimseyi üzmek istememiş.Entrikadan hoşlanıyorsanız maalesef sevinemeyeceksiniz.Aşıklar,mutlu son daima sizin olacak.
Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder