24 Mayıs 2014 Cumartesi

SARAH JIO'DAN ETKILEYICI BIR ROMAN DAHA "SON KAMELYA"

Yeni keşfedip zevkle tüm kitaplarını aldığım yazar Sarah Jio,yine çok güzel ve sürükleyici bir eser ortaya koymuş.Bu güzel eser için yazara ve her zaman güzel kapak tasarımlarıyla beni çeken Arkadya yayınlarına da teşekkür etmek istiyorum.Kitabı Kocaeli Kitap Fuar'ını gezerken almıştım.Doğrusu standdan ayrılmakta çok zorlandım.Öyle güzel kitap kapakları vardı ki konularına bile bakmadan tüm kitapları alasım gelmişti.Malesef yeterli bütçem olmadığından sadece gözlerime Bayram ettirebildim.
Kitaba gelirsek;
1930 yılları ile 1990 yılları arasında bir şatoda geçen sırlarda dolu hayatları konu alıyor.Sırların anahtarı ise o dönemlerde şatonun kahyası olan bir kadın.Eşine ender rastlanan bir kamelyadan yola çıkarak farklı dönemlerde yaşamış kadınların hayatlarını kesiştiren roman hem anlatımıyla hem de konusuyla sizi içine çekiyor.Başlangıçta iki farklı dönemi takip etmenin güç olacağını düşünsenizde okudukça yanıldığınızı anlıyorsunuz. Kurgusu çok iyi.Tek eleştirim sonuna olacak.Yazar mutlu sona ulaşmak için fazla tesadüf içeren bir son bulmuş. Bence bu son kitabı fazla masası yapmış.Yine de okumaktan sıkılmadığım güzel bir kitaptı.
Kitaptan sevdiğim bir alıntıyı paylaşmak isterim:
"Fark ettim ki insan çoğu şeyle mücadele edebilir ama seveceği kişiye asla kendi karar veremez.K alın seçtiği kişiyi ,istese de değiştirmez.Korkarım, bu hayatımda yaşadığım en büyük felaket olacak."
Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...

                                   
                                     
                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder