13 Temmuz 2012 Cuma

Harry Potter 8 geliyor!!


J.K ROWLİNG ile  bir röpörtaj:

AF:

Harry Potter'ı bitirdiğiniz için üzgün müsünüz?



JKR:

Açıkçası,seriyi çok çabuk bitirdiğimi,büyücülük okulundaki bir çocuk hakkında daha çok şey yazılabileceği konusunda hayranlarımdan olumlu ve olumsuz bir çok eleştiri aldım.



AF:

Daha önce seriyi bitirdiğinizi ve devam etmeyeceğinizi çok defa açıklamıştınız.Hiç yeni bir seri yaratmanız yada Harry Potter'ın dünyasından farklı bir hikaye yazacağınıza dair bir çok dedikodu var.Siz ne diyarsunuz sadece dedikodumu yoksa gerçeklik payı var mı?



JKR:

Harry Potter'ın dünyasından farklı bir hikaye düşünmüyorum.



AF:

Yani aklınızda yeni bir proje var.Bunumu söylemek istiyorsunuz?



JKR:

Aslında...

Harry Potter benim bir yansımam gibi.Hayatımla ilgili herşey bu seriye dahil.Çocukluk arkadaşlarımın isimleri,hayal dünyam ve ben...Her şey Harry Potter'ı tamamlıyor.Farklı bir hikaye yazamam.Ama Harry Potter'ı devam ettirebilirim.



AF:

Bir dakika;Şimdi siz bana Harry Potter 8 geliyormu demek istiyorsunuz?



JKR:

Aslında süpriz olsun istiyordum.Tüm HP hayranlarına bir hediye ama bu haberi duyurmaktan memnunum.Harry Potter 8 tek başına olmaycak.



AF:

Harry Potter 9 dama gelecek.Sanırım bu haber tüm hayranları sevindirecek.Ve bende gerçekten çok şaşırdım.Harry Potter devam ediyor...



JKR:

Şöyle anlatayım 3 kitaptan oluşan yeni bir seri daha yazmayı planlıyorum.Ve şuan serinin ilk kitabını nerdeyse bitirdim denebilir.



AF:

Geçekten çok şaşırtıcı.O halde kitabı yakında raflarda göreceğiz?



JKR:

İkinci kitabı yazmadan ilk kitap bastırılmayacak ancak Harry Potter macerası bambaşka bir kurguyla devam edecek.Ben bile ilk kitaba devam ederken nasıl yazmaya karar verdiğimi bilmiyorum.



AF:

Hala şoku atlatamadım.Konusu hakkında ne diyeceksiniz.Seherbaz Harry'den mi devam edecek?Yoksa Lord Voldemort kabusuylamı karşı karşıyayız?



JKR:

İşte o konunun gizli kalmasını tercih ediyorum.En yakınlarımla bile paylaşmadım.Herkes için bir süpriz olmasını istiyorum.Tüm okurlarıma sevgiler.

10 yorum:

  1. Henüz Harry Potter hiç okumadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bizim gibi bir kitap aşığıysan, yazık etmişsin :) Acele et, hemen okumalısın! :)

      Sil
  2. Haber kaynağını bilmiyorum ancak Harry Potter'ın son filminin galasında yazmayacağını söyledi TR alt yazılı olarak http://www.youtube.com/watch?v=97RtPsPeW7I pat diye söylemiyor. Arada söylüyor dikkatli okuyun.

    YanıtlaSil
  3. -Kitap Cumguriyetim Kazçırdığın macerayı asla tahmin edemessin :O

    -Facebookta hiç HP ssayfası beğenmiyosun herhalde. Anasayfayı açyığım anda heryerde aynı haber. Tüm kitap sayfaları bunu konuşuyor :/

    YanıtlaSil
  4. Facebooka girememiştim bayağıdır. İnşallah gerçektir. Bir potterhead'ın uygurması değildir. Devam etmesini çok isterim...

    YanıtlaSil
  5. Admin sene 2013 Haziran :D Ama konu ile ilgili bi gelişme felan var mı ?

    YanıtlaSil
  6. 2.kitabı çabuk yaz o zaman JK heyecanlandım lan

    YanıtlaSil
  7. acaba filmini yapacakmı filmini seyretmeye bayılıyorum

    YanıtlaSil
  8. umarım 2. kitap çabucak biter. çünkü bütün kitapları, röportajları ve vikipedi sayfalarını okudum. kısacası Harry'yi özledim. bu arada ben de bir bloggerım ve sayfam ' hpcapulcu.blogspot.com ' yazma önerisi verirseniz sevinirim. bu arada yeni kitap haberi içi teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
  9. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Dilerseniz yazarların sözleri ve Yabancı mankenler sitesini ziyaret edebilirsiniz..

    YanıtlaSil