3 Nisan 2014 Perşembe

BU KİTABI BİTİRDİĞİME İNANAMIYORUM..."ŞEYTAN VE ŞAİR"

John UNDERWOOD imzalı "ŞEYTAN VE ŞAİR" adlı kitabı hem konusu hem de başlığı ilgimi çektiğinden satın almış ve okuma listeme eklemiştim. Kitabı okumaya başlayınca kendime inanamadım.Tüm çabalarıma rağmen ancak 10-15 sayfa okuyup ya uyuyakalıyor ya da başka düşüncelere dalarak kitaptan uzaklaşıyordum. Okumaktan ise bir türlü vazgeçemedim çünkü kitabın sonunu merak etmekten kendimi alamıyordum.



 Hayatımda yaşadığım en ilginç okuma süreciydi. Şu anda hala kitabı bitirdiğime inanamıyorum. Peki değdi mi ? diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Şaşırtıcı ama değdiğini düşünüyorum. Hem edebiyat bilgilerimin artması hem sanatın çıkar ilişkilerinde nasıl kullanılacağını keşfetmek hem de geçmişte yatan gerçeklerin nasıl çarpıtıldığını görmek adına ilginç bir kitaptı.
Kitabın ana fikri ;dünyaca tanınmış usta bir şairin gerçekten bu sanat eserlerini ürettiğimi yoksa bunların çalıntı olduğumu konusu. Bu konuyu araştıran Profösör Desmond Lewis öldüğünde,gazeteci Jake Fleming,kayıtsız kalamayacak ve araştırma yaparken şaşırtıcı sonuçlara ulaşacaktır.
Kitap okumaya azmetmiş iseniz konu yavaş ilerlese de okumaktan kendinizi alamayacaksınız.Yok ben daha fazla dayanamayacağım sonucu duymak istiyorum diyorsanız kişiye özel söyleyebilirim.

                                                                                                              Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder