26 Mayıs 2014 Pazartesi

FİLM TADINDA BIR KITAP DAHA "NEHIR ŞARKISI"

Karen Whıte,bu kitap sayesinde tanıdığım ve bundan sonra okuma listeme alacağım bir yazar.Kitabı bir yarışma sayesinde kazandım ve bu nedenle çok mutluyum.Tam benim zevkime hitap eden aşk,macera ve sırlarda dolu sürükleyici romanlardan.
Julie ,oniki yaşındayken kız kardeşini kaybetmiş ve bu durumdan kendini suçlu hisseden yalnız bir kadındır.Bir gün karşısına kendi gibi yalnız biri olan Monica çıkar.Monica bir süre sonra beş yaşındaki oğlunu ve terkettiği ailesine yakında bulunan evini Julie'ye emanet ederek vefat eder.Julie,çaresiz yanına küçük oğlanı da alarak bu eve doğru yola çıkar.Orada onu Monica'nın kaçışındaki gizemler ve acılı ailesi bekliyor olacaktır.Okumaya başlayınca sizde bu sırları öğrenecek ve her sayfada merakla birbirini kovalayan çözümler ve yeni bilinmezlerse karşılaşacaksınız.
Bazı kitaplar reklam kurbanı oluyor diye düşünüyorum.Bu kitap bence bir çok bestelerden daha iyi ve okunmayı hakediyor.Yalnızca yeterince tanıtılmadığını düşünüyorum.Eminim okuyanlar bana hak verecektir.
Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder