27 Ağustos 2012 Pazartesi

Kürk Mantolu Madonna Sabahattin Ali

 İşte bana hep böyle oluyor. Çok sevdiğim kitaplar hakkında hiçbir şey yazamıyorum. Elimi klavyeye her attığımda bunu yazsam "Kitabın büyüsü bozulur mu?" sorusu ile karşı karşıya kalıyorum. Bende sonunda karar verdim. Hiçbir şey yazmayacağım. Sadece bu kitabı okumadıysanız kesinlikle okuyun ve sakın pes etmeyin diyeceğim. Çünkü bu kitabın sonunda kesinlikle bir ders alacaksınız. Benim aldığım ders daha çok klasik okumam gerektiğini söylüyor . Size ne söyleyeceğini bilemem çünkü bu gerçekten büylü bir kitap. Son olarak bir not düşmek istiyorum. Fantastik kitapların bu kitaplarla kıyaslanamaz olduğunu söyleyenler vardır aranızda. Eskiden yüzlerine bile bakmazdım onların ama şimdi sanırım onlara hak veriyorum. Fantastik kitaplardan aşkı ve macerayı öğreniyoruz ama burada HAYATIN GERÇEKLERİ ile başbaşayız. Tabi fantastik okumayı bırakmayacağım ama klasik okumaya daha çok özen göstereceğim :)




2 yorum:

  1. Bu yorumunla tabiri caizse gaza geldim ve kitabı sipariş ettim. :))

    YanıtlaSil
  2. Umarım beğenirsin :) Yorumunu dört gözle bekliyorum :)

    İstersen fikrinin doğru olduğundan emin olmak için bir http://yolunneresindeyim.blogspot.com/2010/12/kurk-mantolu-madonna-sabahattin-ali.html buraya bak. Ben bu yorumdan sonra kitabı almıştım :)

    YanıtlaSil