9 Ağustos 2012 Perşembe

Yeni kitap Yeni DEX :)


 Şu sıralar evimizi bir kargo seli bastı. Sanki kargocular geçerken bir uğrayalım demriş gibi evimize uğrayıp kargo getiriyorlar :D Evet yine kargo geldi. Beni en çok sevindirne kargolardan biri sanırım. Kazandığım kitap  Bana Dokunma - Tahereh Mafi. Dex gene anlayışını ve güzelliğini konuşturmuş ve kitabımın içine üç dex ayracı ve iki tane bröşür koymuş. Ben bu kargodan sonra size söz veriyorum. Dex''in koleksiyonunu yapacağım. Şimdilik elimdekileri bitirmem lazım. Diğer bir kargoyuda birkaç saate paylaşırım. Emin olun oda çok güzel :)

 Hee bu arada kazandığım facebook sayfasını da söylemeden olmaz :)
Kitap sokağı facebook sayfası :)

Buda DEX yayınevinin :) DexPub facebook sayfası :)



2 yorum:

  1. Ben kitapyurdu sitesinde Melez yazdim ama kitap cikmadi. Nasil oluyo yaa bu :O

    YanıtlaSil
  2. Stokta kalmamış olabilir. Safkan var çünkü :)

    YanıtlaSil