28 Ekim 2012 Pazar

NE İZLEDİM? #1 BULUT ATLASI


  Gerçekten çok ilginç bir filmdi. Filmin bi 40 dakikasında ne olduğunu anlamaya çalıştım. Sonra olaylar kendini göstermeye başladı. Mükemmel bir heyecanla başladı,Mükemmel bir sonla bitti. Şimdi anlatmaya kalksam anlatamam. Çünkü bir olaydan bir olaya bağlanıyor. O yüzden siz izleseniz daha iyi. Fakat emin olun ZAMAN KAYBI DEĞİL. Kesinlikle izlemelisiniz.

  Filmde o kadar çok kurgu varki her birinden farklı bir derş çıkarıyorsunuz işte benim çıkardığım dersler:

 "Bir işin bittiğini düşünüyorsan o iş daha yeni başlamış demektir. Asla umudunu kaybetme."

 "İyilik yaparsan daima karşılığını alırsın. Bunu asla unutmamalısın"

  "Kahramanlar asla unutulmaz. Yaptığın hiçbir şey boşa değildir"


Birde bu filmin Doğan Kitaptan çıkan bir kitabı var. Anlaşılması daha zordur ama ben okurum diyenler kesinlikle okumalı :)

NOT: Filmde geçmiş,bugün ve gelecek temaları işlenmiş. Fakat gelecek teması gerçekten mükemmel bir kurguya sahipti. İzleyince bana hak vereceksiniz :)



Buda trailer:
(Videtu tam ekran yaptıktan sonra sağ alt tarafındaki KALİTEYİ DEĞİŞTİR seçeneğine tıklayıp 1080p'yi seçerseniz HD bir şekilde izleyebilirsiniz)



   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder