2 Ekim 2012 Salı

Yüz Bin Krallık Bitti!!


  Aslında sabah erken saatlerde bitirdim fakat elektriklerin gitmesiyle yorumumu yazamadım :( Fakat şimdi sizi güzel yorumlardan mahrum bırakmayacağım :)

 " Sabah bir film izledim. Gerçekten çok etkileyiciydi. Filmin adı "YÜZ BİN KRALLIK". Yapımcılığını DEX üstleniyor. Senaristi ise N.K JEMISIN." :D

  Bu cümleyi biraz açmalıyım sanırım. Yüz Bin Krallık gerçekten film gibiydi. Tanrılar, Arameriler,Darrlar. Mükemmeldi ya. Şimdi bazıları diyecek bu her kitaba MÜKEMMELdiyor diye. Diyen diyebilir. Kimseyi inandırmak zorunda değilim. DEX okuyan bilir diyorum ve bu konuyu kapatıyorum. Kitabın ana karakterini ilk başta pek sevmedim (Yeine). Bunun sebebi karakter gibi düşünemememdi. Fakat sayfalar ilerledikçe karakterimiz biraz sakinleşti ve her şeyi anlatmaya başladı. O zaman ona hak verdim :)
  Diğer ana karakterlerin özelliklerinde her şey vardı. Kimisinde heyecan, Kimisinde korku, Kimisinde kurnazlık vardı. Ve bu kitapta maceranın artmasına yol açtı. Her zamanki gibi DEX yine kalitesini ortaya koydu. :)

 Favori karakterim : Kitabı okuyanların çoğu Naha veya Yeine diyor fakat bence kitabın en favori karakteri "SİEH" idi. Beni gerçekten çok eğlendirdi :)

Kapak yorumu : Dediğim gibi DEX yine kalitesini ortaya koydu. Orjinal kapakla aynı puana sahip benim için 10/10

Hiçbir zaman spoiler vermeyi sevmemişimdir fakat eğer ayrıntılı bir yorum istiyorsanız ben hazırım YORUM KISMINA YAZMANIZ YETERLİ :)

Bir Alıntı :
Bir çocuğun gözünde annesi Tanrıçadır.Muhteşem ya da korkunç biri olabilir, müşfik veya öfke dolu biri de ama her durumda sevilmeyi hakeder. Evrendeki en yüce gücün bu olduğuna inanırım.
"Kitabı okumama katkı sağlayıp kitabı bana gönderdiği için DEX yayınevine çoook teşekkürler... Sevgiler :)"

 

2 yorum: