1 Ocak 2013 Salı

Ne izledim? Anna Karenina


      Sanırım fanlarını hayal kırıklığına uğratacağım ama ben bu filmden hiç bişi anlamadım. Hatta filmin 2. yarısına girmeden çıkmayı bile düşündüm. 2. yarı biraz daha iyiydi ama finalinde bile bir sonuç çıkaramadım. İyiki kitabı okumamışım dedim ama belki bu düşüncem benim yaşımdan dolayı da kaynaklanabilir. Belki filmdeki olaylardan bir kısmını yaşayanlar filmden tonlarca ders çıkarabilir. Bu yüzden orta yaşlı insanlara daha çok hitap edebilir. Pişman mıyım? Hayır. Çünkü Tolstoy'un kitaplarının yaşıma ağır geldiğini anladım. Belki üniversitede Tolstoy'un kitaplarını okuyup filmlerini izlesem daha çok sevebilirim. Fakat şimdilik gerçekten olmaz...


;

Karayip Korsanları,Aşk Ve Gurur gibi filmlerden tanıdığımız "Keira Knightley" ise yine oyunculuğunu konuşturmuş...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder