21 Ocak 2013 Pazartesi

Son olaylar (Fuar ve filmler)



  Uzun zamandır blogda bir yazı yazamıyordum. İşte bugün de son zamanlarda yazmam gerekenleri kısaca anlatmak için bir post hazırladım :)

   Aklıma ilk ÇUKUROVA KİTAP FUARI geldi. Evet tabiki bu fuarı kaçırmadım :D Bol bol alışveriş yaptım. Fakat bu alışveriş içinde beni en çok sevindiren CANAN TAN'ın Issız Erkekler Korosu ve Yüreğim Seni Çok Sevdi adlı kitaplarını İMZALI satın almam. :)) 

   Diğer bir gelişme ise gelen kargolar. Bana bu ay 3 kargo 4 kitap geldi. Bu beni çok mutlu ediyor.Çünkü 2013 senesine bol bereketli bir ayla başladım :) 

   Ve 2 tane film seyrettim. İlk olarak Cem Yılmaz'ın sinemada gösterimde olan filmine girdim. Adam güldürmeyi başarıyor. Stresli zamanlara birebir :)

 Diğer bir film ise UZUN HİKAYE. Kitap Eylemcisi'nin blogundaki yorumdan sonra izlememek olmazdı. İNANILMAZ ETKİLEYİCİYDİ... Özenmemek elde değil. Kesinlikle izlemelisiniz. Filmi izlerken keşke sinemada izleseydim dedim. Sinemada izleyemesem bile DVD'sini kesinlikle almak istiyorum :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder