23 Şubat 2013 Cumartesi

BLOG FRİENDS,Kitap Tur #2/BENİ SEÇ - Kiera Cass/ "Yazar Tanıtım": Kiera Cass


                            =KİERA CASS VE HAYATI=



  Ben Güney Carolina'da doğdum ve büyüdüm. 80 lerde doğmak harika bir şey. Ayrıca, babam Puerto Ricolu ve annem beyaz tenli. Ne ispanyol ne de güneyli aksanına sahibim. Neden olmadığı hakkında bir fikrim yok. Tuhaf bir çocuk olarak büyüdüm. Modadan pek anlamazdım (şimdi anlıyorum ama) ve bir şey herkes tarafından havalı görülse o şeyle alakam bile olmazdı. Ama bu umrumda değildi çünkü harika arkadaşlarım vardı ve çevrem iyiydi. Liseden sonra bir süre dans ettim.Tiyatroya ise bayılırdım.

   Liseden mezun olunca en büyük amacım tiyatro oldu. Tiyatrocu olmak için EN KÖTÜ yolu seçtim! Yarım yıl okula gitmedim, yerel gösterilerde şov yaptım,tiyatro kampında ders verdim ve baharda Müzikal Tiyatro'nun masterını yapmak için Coastal Carolina Üniversitesi'ne gittim.

 İlk yazmaya başladığımda bir aptal gibi hissettim.Yazmayı bu kadar sevdiğimi bilmiyordum.Ciddi bir şekilde. Dans etmek,şarkı söylemek,oyunculuk....Hikaye anlatmak bildiğin.Ve bunu çok seviyorum.

 Bir sürü başarısız ajans bulma denemesinden sonra beni takip edenlere kitabımı ulaştırma arzumdan dolayı, The Siren kitabımı 2009'da kendim yayımladım (bu sırada 5 aylık hamileydim). Onların benim için desteklerii benim devam etmemi ve hikayelerimi paylaşmamı sağlayan en önemli etkendi.

 2010'un başlarında (oğlum sadece 2 aylık olduğu zaman) The Selection'ı sorgulamaya başladım ve harika bir temsilci olan Elena Roth'u bulacak kadar şanslıydım. Birkaç ay sonra HarperTeen'den Erica Sussman The Selection'ı yayınlamayı kabul etti ve birkaç ay sonra kitap çıktı. (Kızıma 6 aylık hamileyken) Şimdi New York Times Bestselling yazarıyım ve hikayelerimi dünyayla paylaşacağım için heyecanlıyım.

   Şu anda kocam ve iki çocuğumla beraber Blacksburg'de yaşıyorum. Boş zamanlarımı Youtube,Twitter ve kek yiyerek geçiriyorum :D

Kiera Cass Sosyal Medyada:

Youtube: http://www.youtube.com/user/kieracass
Kendine ait sitesi: http://www.kieracass.com/
Twitter: https://twitter.com/kieracass


Yazarın diğer kitapları:




YAZARIMIZ:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder