13 Şubat 2013 Çarşamba

Beni Seç (The Selection) Bitti!

Öncelikle kitabın harika bir kapağı olmuş,insan baktığında kendini bir baloda gibi hissediyor.Renk tam benim sevdiğim renklerden olduğundan okumadan önce beş-on dakika kapağını incelemeden kendimi alamadım.
 Konusu eğlenceli ve genç bir kız için merak uyandırıcı diyebilirim.Doğrusu ben bir erkek için bu kadar savaşmaya değeceğine inanmıyprum.Benim açımdan her gün güzel giyinmek ve kendini güzel hissetmek iyi ama bir süre sonra ınsan sıkılır gibi geliyor.Dışarda onca eğlence,gezi,boş zaman imkanın varken herşeyin zamanlı ve kurallı olması çok boğucu olsa gerek.
Yine de kahramanımız America'nın hayatına imrenmedim dersem yalan olur.Hem muhteşem bir sarayda yaşayacaksın,hem prensin ilgisini çekeceksin,hem de herkes sana hizmet edecek.Tek olumsuz yanı 35 tane birbirinden güzel rakibinin olması!...O kadar kusur kadı kızında da olur canım.Ayrıca senin için iki erkeğin olması veseçim yapmak da biraz zor ama neyse...
Kitabın sonuna çok kızdım.Sanki filmin yarısında elektrikler kesildi gibi hissettim.Öyle heyecanlı bir yerde bıraktılar ki sinirden kudurdum.Şimdi tam da olaylar yeni başlamışken yeni bölümü beklemek zorundayız.Umarım devamı çabuk gelir.
Eğlenerek kitap okumak isteyenler mutlaka okusun.Benim gibi sonunda hayal kırıklığı yaşamak istemiyorsanız baştan maceranın henüz bitmediğini bilerek ve devamının geleceğini hesaba katarak okuyun.
Yeni kitaplarda ve yeni maceralarda buluşmak dileğiyle...

 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder