21 Mart 2013 Perşembe

Serinin ikinci kitabı BÜYÜ USTASI henüz bitti...

Serinin ikinci kitabı BÜYÜ USTASI henüz bitti...
Kahramanımız Yelena, büyü gücünü keşfetmek ve kontrolünü sağlamak için Ixia'dan ayrılıp doğduğu şehir olan Sitia'a gitmek zorunda kalmıştır.Mutlu olduğu şehirden ve sevgilisinden ayrı olmak biryana yeni hayatı da başlangıçta ona zor gelmiştir.Anne ve babasını tanımak,süpriz bir aile ferdiyle uğraşmak,büyü okuluna alışmak ve kendi varlığının farkında olmak ilk etapta yapacaklarıdır.Zaman geçtikçe yeni düşmanlar ve tehlikeli olaylarla mücadele etmek zorunda kalır.
 Yelena'nın inanılmaz güçleri,tehlikeler ve tuzaklar içinde kaybolup bir bakıyorsunuz ki kitabın sonuna gelmişsiniz.Kitabın en güzel yönü sonunu görüyor olmanız.Ah keşke burda bitmeseydi demiyorsunuz,acaba yeni maceraları nasıl olacak diyorsunuz.Bu nedenle yeni kitabı kızgınlık ve özlemle değil de ne zaman yayınlansa okurum,düşüncesiyle bekliyorsunuz.
Ben bu kitabı okurken"keşke filmini yapsalar",diye düşündüm.Tıpkı Avatar filmi gibi muhteşem görsel efektler olacağına inanıyorum.Yüzlerce çiçek ve yeşillik içeren ormanlar,büyüler ve büyücüler,beyaz mermerden yapılan kaleler,büyülü orman,süvari birlikleri ve inanılmaz dövüş sahneleri.Hayali bile güzel.
Macera severler ve fantastik romanlardan hoşlananlar bu seriyi kaçırmasın...


Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda bulaşmak dileğiyle...

1 yorum:

  1. saat akşam on buçuk olmasaydı kitapçıya gidebilirdim sanırım :S nasıl çıktığını duymam!yazınızı spolier vardır diye okumaya korkttum ama kitabı bir alayım ve aldığım gibi bitireyim kesin geri dönüp okuyacağım.söz :D

    YanıtlaSil