31 Mayıs 2013 Cuma

SERİNİN ÜÇÜNCÜ KİTABI"ATEŞ USTASI" BİTTİ...

Bu kitabın çıkmasını ve Yelena ile Valek'in yarım kalan aşk ve hayat mücadelesinin nasıl biteceğini okumayı dört gözle bekliyordum.Kitap elime geçince kendimi zorlayarak yavaş okudum ki zevkini çıkarayım ve merakım biraz daha artsın.Bittiğinde hem öyküyü hem de yazım gücünü daha iyi özümsediğimi fark ettim ve bundan böyle okumayı daha ağırdan almaya karar verdim.
Yazar;hayal gücünü aşk-nefret-hırs gibi insancıl duygularla harmanlıyor içine iktidar savaşlarını katarak heyecanlı bir hikaye oluşturuyor.Yetmiyor, kahramanlara çeşitli güçler ekleyerek onlarla birlikte sizinde yeni güçleri keşfetme merakınızı uyandırıyor.Yetmiyor,sürekli yeni mekanlar ve yeni karakterler üretiyor.Üstelik bunu seri haline getirdiği üç kitapta paylaştırıyor ve sizde elinizde olmadan kendinizi seriyi takip ederken buluyorsunuz.Yine yetmiyor,hikayenin yanında kişilerin özellikleri, mekanlar öyle güzel tasvir ediliyor ki romanı okumuyor hayalinizde yaşıyorsunuz.
İşte bu nedenle yazarımız Maria V.Syder'e ve bize sürekli hayallerin sınırı olmadığını hatırlatan seriler sunan Dex Yayınlarına çok teşekkür ederim.
Gerçek dünya yeterince zor ve sıkıcı.Neden sizde biraz olsun uzaklaşıp maceraya atılıp mutlu olmayasınız.Herkesi okumaya davet ediyorum.
Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...
 

1 yorum:

  1. Ben de daha dün bitirdim. Müthiş bir kitaptı. Ama keşke Valek kel olacağına yangında ölseydi dedim içimden. Benim hayalimdeki o karaktere kellik hiç yakışmıyordu. :D

    YanıtlaSil