18 Mayıs 2013 Cumartesi

Son Zamanlardaki Kitap Alışverişlerim :)



Sizlerle son zamanlarda yaptığım kitap alışverişlerini paylaşmak istedim. Eğer içinde okuduklarınız varsa bana görüşlerinizi belirtmeyi sakın unutmayın :))

İlk olarak bu iki kitaptan başlayalım.

Şahane Hatalar: Cumartesi sürpriz bir şekilde elime ulaştı. Kargodan çıkarır çıkarmaz şok yaşadım. Çünkü ben yayınevine adresimi bile göndermemiştim. Hala ne olduğunu bilmiyorum ama sonuçta bize okumak ve yorumlamak düşer :)

Füzyon ise DEX yayınlarının gönderdiği birkitap. PÜR adlı kitabın ikincisi FÜZYON. PÜR'ü kitapçıda bulamadığım için alamadım. Ama en kısa zamanda bu seriyi de yorumlamak istiyorum :))




Bu 3 kitabı alalı baya oldu. Şu sıralar fantastik ile başka türleri birarada okumaya çalışıyorum. Bunun için değişik kitaplar seçiyorum.

Doğu'nun Limanları: Amin Maalouf'a bir şans daha vermek amacıyla aldığım bir kitap. Bu ince kitap umarım yazara karşı görüşlerimi değiştirir.

Ruhi Mücerret: Her blogda yorumuna rastladığım kitaplardan birisiydi. Merak ettiğim farklı bir tür. Bakalım :))

İnce: Bu yazarla tanışmanın vakti geldi sanırım. Yaz tatilinde plaj kitabı olabilir sanki ;)


Kahperengi: Şu sıralar gündemden düşmeyen MERHAMET dizisinin kitabını okumak istiyordum ama bir türlü elim gitmiyordu. KİTAP EYLEMCİSİ'nin yorumundan sonra alıverdim :)

Limon Yapraklarının Kokusu: 2. Dünya Savaşı hakkındaki kitaplar ayrı bir güzel oluyor. İlgimi çekti :)

Yağmur Sonrası: Mart Menekşeleri'ni okuduktan sonra hemen alıverdim.

Ted Dekker: Gelin Koleksiyoncusu'nun yazarının yeni kitabıymış. Bakalım bu kitap nasıl olacak :))

Ben Ölmeden önce: Goodreads'te takip ettiğim bir kitaptı. Türkiye'de de çıkınca almadan edemedim.



Aşağıdaki kitapların çoğu blog yorumlarından etkilendiğim için aldığım kitaplar.

Kardeşimin Hikayesi: SERENAD'dan sonra umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz.

Beyaz Zambaklar Ülkesinde: Üstünde Atatürk'ün okulların müfredatında okutulması gerektiği kitap olduğu yazıyor. Bunu okur okumaz içimi bir heyecan kapladı. Hemen aldım. Fiyatıda 10 TL. :))

SİDHARTHA: Blog yorumlarından etkilenmiştim. Umarım güzel bir konusu vardır :)

Tanrı'nın Unutulan Çocukları: İsmi,kapağı,yorumları,ödülleri..vs. beni al demeye yetiyor zaten :)

Umarım hepsi beni mutlu eder. :))






2 yorum: