20 Ekim 2013 Pazar

İKİNCİ ŞANSINI BEKLEYENLER OKUMALI:"YAĞMUR SONRASI"

Sarah  Jıo'nun, yazdığı harika romanlardan biri daha.Benim ikinci Kristin Hannah'ım. Yazarları sıralamak için söylemiyorum.Asla vazgeçilmezlerimden olduğundan. Bir savaşın aşkı ve dostlukları nasıl etkilediğini anlatıyor. Sevginin mi kıskançlığın mı daha güçlü bir duygu olduğunu anlamaya çalışıyorsunuz. Karakterler,hikaye ve olayların geçtiği yerler çok güzel anlatılmış.
 Gözleriyle konuşan oyuncular gibi duygularıyla kalemlerini oynatan yazarlar benim favorim diyenlerdenseniz bu kitaba bayılacaksınız.
 Kitaptaki bir bölümü size aktarıyorum ki bana göre kitabın özetidir o:
"Hayatında hiçbir zaman rol oynayamazsın,özellikle de aşk söz konusu olduğunda. Sadece kendin ol ve kalbinin sesini asla kulak ardı etme. O sesi dinlemek canını yaksa ya da aklını karıştırsa bile."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder