23 Nisan 2012 Pazartesi

Ejderin Aşkı Bitti! :)

Kitap herkesin bildiği üzere 2 bölümden oluşuyordu.İlk başlarda Yazarın dili ağır geldi ama sonra yavaş yavaş alıştım.Kitabın direk konuya geçmesi en hoşuma giden yönü oldu.Kitap direk Annwly'in mağarada olması ile başladı.Ve olaylar Fearghus'un etrafında şekillendi.Macera,Aşk her duygunun bulunduğu bu hikaye beni benden aldı.Fearghus'un rengarenk kardeşleri,Morfyd,Hefaidd-Hen,Lorcan bütün karakterler baştan aşağı anlatılmıştı ve bu kitabın film şeridi gibi gözümde canlanmasını pekiştirdi.Savaş sahneleri çok akıcıydı.Yani SÜPERDİ!!!

Yalnız daha 2. hikayeyi yorumlamadım.Bu hikayede Fearghus'un anne(Rhiannon) ve babasının(Bercelak) hikayelerini anlatıyordu.2. hikaye daha ilginçti.Kitabın büyüsünü bozmak istemiyorum alın okuyun diyorum.Kitabın sonunun harika bittiğini söyleyerek sizi meraklandırabileceğimi düşünüyorum :)

1 yorum: