14 Nisan 2012 Cumartesi

Güllere Sor bitti :)

Güllere Sor bitti :)

İlk olarak baş karakterlerden başlamak istiyorum.Yazar anakarakterleri o kadar güzel bir dille anlatmış ki oradaki ortamda o karakterlerle yaşıyormuş hissine kapılıyorsunuz.

Baş karakterlerimiz( Douglas,Travis,Cole,Adam) bir gün bir çöp kutusunda bir bebek buluyorlar.Ve olay yeni bir başkaraktere yöneliyor.Marry Rose'a...

Arada yaşanan olaylarda güldüm,heyecanlandım,korktum bütün duygularım birbirine girdi.Marry Rose bazen saflığı ile kahkalar attırdı,bazen güçlü duruşuyla heyecanlandırdı.

Olaylar o kadar hızlı gelişti ki ne olup bittiğini anlayamadınız.Ben yaşıma rağmen bu kitaba bayıldım.Her yaşın okuyabileceğini düşünüyorum.Gerçekten bu kitap beni büyüledi.Sırada serinin 2. kitabı Güller Ve gelinler var en kısa zamanda elimdeki kitapları bitirip okumak istiyorum :)

1 yorum:

  1. Güzel bir kitaba benziyor yorumundan anladığım kadarıyla.Listeme girdi,tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil