17 Aralık 2012 Pazartesi

"Çok yönlülüğün dibine vurmuş bir "günlük"

  Evet ilk blog araştırmamız CRYSTALİNE adlı blog üzerine. Ben bu blogu çok sevdim. Gerçekten blogun sahibi "Cries Ben" 'inde dediği gibi bu blog "Çok yönlülüğün dibine vurmuş bir "günlük"

  Hadi şimdi inceleyelim...

 Blogu açtığımda ilgimi ilk çeken şey blogda kadınlara özel kıyafetler paylaşılması. Bu yüzden kadınların ilgisinin daha çok çekeceğini düşünüyorum fakat erkeklerin ilgisini çekecek paylaşımlarda var :) DEVAM...

  Blogun en sevdiğim yanı kitap yorumları :)) Bu yüzden elimden geldiğince tüm yorumları inceledim. Sakın incelemeyi unutmayın.:))




 Blogda kimi zaman filmlerin incelemeleri....



                         Kimi zaman ise tiyatroların incelemeleri var...




Bence çok güzel bir blog olmuş. Tüm özellikleri çok güzel :)) Ben çok sevdim. Takip edeceğim bence sizde takibi bırakmayın :))




İŞTE BLOG: "Çok yönlülüğün dibine vurmuş bir "günlük"


2 yorum: