2 Ağustos 2013 Cuma

Alaycı Kuş -SUZANNE COLLİNS



    Ateşi Yakalamak'ı bitirir bitirmez bu kitabın elimde olmasını istedim. Hava karardığı için ve biraz da yorgun olduğum için dışarı da çıkamadım. Ertesi gün bir kitapçıda indirimde olduğunu gördüm. Aynı Yıldızın Altında, Kaiken ve bu kitapla birlikte hemen aldım. İyi ki almışım.

   Bu kitabı da İstanbul'dan Mersin'e dönüşte okudum. Yine yolculukta yani. Bugün de son kısıma başladım ve 1 saat önce bitirdim. İtiraf etmem gerekirse serinin en güzel kitabı Açlık Oyunları ama serinin en güzel filmi Alaycı Kuş olacak. Çünkü bu film Harry Potter'ın ve Alacakaranlık'ın son filmleri gibi olacak. Her şey ortaya çıkacak. Tüm seri boyunca istenenler olacak. Ve ana karakterler bizi şaşırtacak. Ama üzgünüm ki film yine söylediklerim gibi 2 kısım halinde çekilecek. Neyse artık her yıl yeni bir heyecanla izleyeceğiz.

     Bu kitap hakkında ipucu veremem çünkü serinin son kitabının her noktası ayrı bir spoiler barındırıyor. Artık sizi biraz yoracağız. Ama tatlı ve heyecanlı bir yorgunluk olacak bu.

   Kesinlikle bu seriyi okuyun. Umarım Suzanne Collins bizi bekletmez, Yeraltı Günlükleri ve Açlık Oyunları'ndan sonra yakın bir zamanda yeni bir seriye başlar.

                                         

                                             Kesitler:
                                             

                                              

                                                                      :P

                                                 


1 yorum:

  1. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Dilerseniz yazarların sözleri ve Yabancı mankenler sitesini ziyaret edebilirsiniz..
    -----

    YanıtlaSil