28 Eylül 2013 Cumartesi

MUTLAKA OKUNMALI:"VE DAĞLAR YANKILANDI"...

Yazar Khaled HOSSEINI,diğer iki kitabında da olduğu gibi beni çok etkiledi.Hikayesi acıların şehri olan Kabil'de başlayan iki kardeşin Paris ve Los Angeles'a kadar uzanan hüzünlü hayatları.Beni en çok etkileyen aynı topraklarda aynı oyunlarla büyürken aniden birbirini hiç tanımayan iki insana dönüşmeleri. İronik bir hikaye;en yakınlarınız en uzağınızda. Kitabı okurken hayatın ne kadar hızlı aktığını ve bazen anlamsızlaştığını düşünüyorsunuz. Siz kitap okurken birileri hastalıkla boğuşuyor,kavga ediyor,ölüyor ya da çılgınca eğleniyor. Her koşulda zaman akıyor ve siz sadece akıntıda sürüklenen parçalardan birisiniz.
  Yukarıda yazdıklarım yazardan bana geçen duygular. Bunun yanında kitap da kişilerin ve yerlerin tasvirleri,benzetmeler ve anlatım üslubu da dikkat çekici. Yazar, kitaptaki her kişinin içine girip,duygularını sanki kendi yaşamışcasına gerçek anlatmış. Bir bedende binlerce ruh taşıdığı hissine kapılıyorsunuz.
 Doğrusu gıpta etmemek elde değil. Hem olayların akışını merak ettiren hem de anlatım dilinin güzelliği ile sizi kitaba bağlayan ender yazarlardan. Her kitabını sevinçle kucaklayacağım yazarlardan biri benim için. Sizin de okumanız ve görüşlerinizi paylaşmanızı isterim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder