2 Eylül 2013 Pazartesi

Küçük Düşler Büyük Umutlar Bitti! :)


   Eğer canınız sıkkın ve biraz yalnız kalmak istiyorsanız,benim hayatım niye böyle diyorsanız ve diğer kadınlar nasıl acaba diye düşünmekten kendinizi alamıyorsanız okumanızı tavsiye edebileceğim bir kitap.
 Nic,Melissa ve Seema ...Üç yakın arkadaş ve üç farklı hayatı yaşayan kadın. Onların yaşadıklarını okurken kadınların düşüncelerini, erkeklere bakış açısını ve aşkın farklı gelişmelerini göreceksiniz.Güzel ve esprili bir kitap okurken zaman zaman "Evet,biz kadınlar böyleyiz işte" diyeceksiniz. Bazı sayfalarda "Ben olsam..." diye farkında olmadan düşüncelerinizi irdeleyeceksiniz.
   Benim gibi hem kitap okumayı hem de okurken yazılanları yorumlamayı seviyorsanız, okurken içten konuşanlar grubundaysanız seveceğinizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder