16 Aralık 2013 Pazartesi

GAZİ KARASU'DAN:"ASİ NEHiRİM"


Sen yatağına sığmayıp taşan asi nehirim,
Şemsi hüzün kaplamış sen yoksun diye.
Sensiz eksilen azığım olur zehirim,
Gel desem sevgili dönmez misin geriye?
Yazdın mademki katlime ferman;
Tak şimdi urganı boynuma vur sehpama,
Zaten kalmadı dizlerimde derman.
Taşımaz bu yüreğim,dayanamaz bunca gama.
Yüreğim dar bir makber sığamadı sevdam,
Gözlerini ne diye kıldın bana haram?
Gözler ki sende tekrar dirilmeye kabil,
İşte karşımda şimdi Babil şehrinin yargıçları...
Harut ve Marut seni gösterip derler bu Habil.
Sonra kılarlar beni yeryüzünün ilk katili Kabil.
Her ikisi de buna muktedir buna mukabil...
Sonra gözler bana bakar ve derler işte katil!
Bilmezler ki ben Habil'e ağlarım Habil bendeki aşka,
Gözde ayrı yaş fakat yürekte başka
Adem Havva'ya bakar Havva Adem'e
Anladım ki tende ayrı aşk yürekte başka
Yanacaksa sende yansın bu yürek aşka...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder