31 Aralık 2013 Salı

KİTAP TİRYAKİLERİ 3. BLOG TURU: Manastır ~ Chris Culver (YORUM)


   Kitabımızın ana kahramanı Dedektif Ash Rashid,biraz asabi,başına buyruk ve bireysel çalışmayı seven tipik kötü polis görünümlü iyi polislerden.Hani, dışarıdan baktığınızda soğuk ve korkutucu olan ama biraz vakit geçirdiğinizde iyilik yapmayı seven ve babacan bir karakter.Sevdiği yeğeninin aşırı doz uyuşturucudan öldüğünü söyleyip dosyayı kapatmaya çalışan polis teşkilatına karşı tek başına savaş açıyor ve gerçeğin bambaşka olduğunu keşfediyor.
  Karakter benim sevdiğim dedektif karakteriyle uyuşuyor ama yazarın hikayeyi anlatış tarzını beğenmedim.Polisiye hikayelerde heyecanın dozu yavaş yavaş artar ve sona doğru tavan yapar.Katil ya da katiller sona doğru ortaya çıkar ve çoğunlukla şaşırdığınız kişilerdir.Burada ise heyecan hep aynı dozda.Zaman zaman hikayeden kopuyorsunuz.Ayrıca neredeyse sayfanın ortalarında olay çözülüyor.Son tam bir son olmadı.En azından ben anlamadım.Üzgünüm ama bir polisiyeden beklediğim tadı bu kitaptan alamadım.
   Karakterlerden birinin bir sözü en beğendiğim cümlelerden,paylaşmak istedim.


"İnsanlara inanacakları bir şey verirsen senin için her şeyi yapacaktırlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder