3 Mart 2014 Pazartesi

Dergi Yorumu #1: Bütün Dünya ŞUBAT

Bugün bir değişiklik yaparak bir dergiyi yorumlamak istedim. Ve eğer siz de bu incelemeyi beğenirseniz bu posttan sonra da satın aldığım farklı türdeki dergileri de yorumlamaya çalışırım. Hadi bakalım yorumlarınızı bekliyorum ;)

İnceleyeceğimiz dergini adı: BÜTÜN DÜNYA

Kesinlikle adıyla derginin bir bütün oluşturduğundan yanayım. Yani dergi tam anlamıyla dünyada olup biten her şeyi size ulaştırmaya çalışıyor. Kesinlikle bu yönüyle benden geçer not aldı.

***Burada küçük bir not düşmek istiyorum. Dergi içinde çok değerli şeyler barındırmasına rağmen 4TL gibi uygun bir fiyata sahip. Ve diğer dergilerden farklı olarak küçük boyutuyla elde taşınması gayet rahat.




Derginin içeriğinden söz etmem gerekirse:

Bilim ve sanat alanındaki birçok gelişmeden haberdar olmak mümkün. 




Dergide çok sevdiğim özelliklerden bir tanesi de dergi sana üç,dört sayfa  Ortaçağ ile ilgili bilgiler veriyorsa üç,dört sayfa sonunda atıyorum müzikle ilgili bilgiler veriyor. Mesela bu dergide Mozart ele alınmıştı. Ve bu bilgileri sana verirken asla sıkmıyor. Yani ansiklopedik bilgileri hikayeci bir tavırla anlatıyor adeta. 



- Dergide işte o üç,dört sayfa dediğim bölümler belirli konularda etiketlenmiş. Mitoloji, Atatürk'ün Dünyası vb. Bu konuların sürekli mi olup olmadığı hakkında bir bilgi sahibi değilim. Mart ayı dergisi elime geçer geçmez okur o yorumumda yazarım. :)



Bazı sayfalarda mini testlerle de karşılaşmak mümkün. Dergi sonunda sudoku ve kare bulmaca da bulunuyor. Otobüs, restoran gibi yerlerde okuduğunuzda vakit geçirmenize yardımcı olacaktır.


*Sağlıkla ilgili tavsiyelerden de kaçınmamışlar.


Derginin "Fırçalayarak" adlı bölümü:


Derginin bazı kısımlarında kitap tanıtımları da var.


Ve son olarak derginin arka kapağında TÜRK RESSAMLARI diye bir bölüm var. Gerçekten çok hoşuma gitti. Müzik, kitap, mitoloji falan derken resim meraklılarına da bir sürpriz yapmış dergi.


****KISACASI ben dergiye gerçekten hayran kaldım. Her yerde elimde taşıdım ve boş boş telefona bakmak yerine dergimi okudum. (Normal zamanlarda çantasından çıkarmaya üşendiği için boş boş telefona bakıyor. Esefle kınayalım bu bloggerı! Cık cık...) Özet olarak böyle. Umarım bir fayda sağlamıştır sizlere. Bir sonraki dergi yorumum kişisel gelişim üzerine. Takipte kalın. ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder