27 Kasım 2012 Salı

Birkaç kitap okumak!!

Merhaba sevgili blog severler, yine beraberiz :)) Bugünkü konumuz birkaç kitabı birarada okumak. Yani açıklarsam, hepimizin -ya da çoğumuzun demeliyim- elinde okunmak için bekleyen kulelerce -benim kulelerimi gördünüz- kitabı var. Bende bu kitapları azaltmak için bir yöntem düşündüm. Eğer birkaç türden değişik kitapları birarada okursam hem o günkü duyguma göre kitap okuyup zevk almış hem de kitaplarımı yavaş yavaş en aza indirmiş -pek mümkün olmasada- olurum. Yani ben denedim. Yapabiliyorum. Hiçbir kitabın karakterlerini de unutmuyorum.  Bu yöntemi seçmenin başka bir nedeni de serilerin son kitaplarının çıkmış veya çıkacak olması. Ki ben bu serilerin daha ilk veya ikinci kitaplarını okudum. Bu serileri en kısa zamanda bitirmek için (HUSH HUSH gibi) bu yöntemi düşündüm. Bence güzel bir yöntem. Elimdeki kitabı bitirir bitirmez deneyeceğim. Siz ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. ben bir kaç kere denedim ama yapamadım :D ben ne yazikki karakterleri ve olay akisini unutuyorum :/

    YanıtlaSil