29 Kasım 2012 Perşembe

KARANLIK SULAR BİTTİ!!



 Merakla beklenen yorumum geldi!!! Ve sonunda KARANLIK SULAR (VENOM) bitti!!

  Evet itiraf ediyorum ilk başları çok klasikti. Venedik'in zengin ailelerinden birinin kızı olan Cass'in  - ana karakterimiz- anne babası ölüyor. Bu kızda teyzesiyle beraber Venedik'te bir eve yerleşiyor. Kızın uşakları felan var. Neyse ayrıntıları geçeyim. İşte kızımız bir erkekle nişanlı. Fakat bizim kızımız sıradan -pek öyle olmasa da- bir ressama aşık oluyor. İlk başlarında bunu anlatıyordu. Fakat asıl olay kızımızın ölen arkadaşının mezarına gitmesiyle başlıyor. Arkadaşının mezarında başkasının -kalbinin üzerinde "X"işareti olan bir kadının- yattığını farkediyor. Oradan kaçarken de sevgili ressamımız Falco ile karşılaşıyor. Aaa! Kesin tesadüftür :D Hiç kanmayın :D

  İşte olay bu hikaye üzerine kurulmuş. Devamını anlatmak istemiyorum ama sizi gizemli bir maceranın beklediğini söylemek istiyorum. Bazı yerlerde ağzım açık kalarak okuduğumu, bazı yerlerde "İşte buldum" dediğimi fakat sonradan "Off! Nasıl o değil ya?" dediğimi  size hatırlatmak isterim. :D İşte böyle karışık ve gizemli bir kitaptı. Aşkı ve cinayetleri birarada okudum. Bu türü sevenlere KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM!!!

NOT: Bu kitaptan sonra VENEDİK'e ilgim arttı. Nasıl güzel bir yermiş orası öyle. Bir o kadar da gizemli :D



                                            

Buda olmazsa olmaz TRAİLER:



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder