24 Kasım 2012 Cumartesi

Kitaplık!!! (MERAK EDENLER İÇİN)


   Şimdi ilk olarak açıklamam gereken konular var. İlk olarak bizim ailede annem,ablam ve ben kitap alışverişi yapıyor. Bu yüzden herkes kendi türden okuduğu kitapları alıyor ve kendi kitaplığına koyuyor.Annem genellikle kitaplarını bana verir. Bu yüzden ablamınkileri çekmiyeceğim. Zaten benimkiler size yeter :D

   Başlıyorum :D
İlk kitaplarımız DÜŞÜŞ-AZAP: Bu seriyi ablama almıştım. Kapakları ve yorumları iyiydi. Şu an derslerden bende oda okuyamadı. Bakalım sıra ne zaman gelicek :D

Diğer kitap İNCACERON. Okuyacakların hevesini kırmak istemem ama ben bu kitaba başladım bıraktım gibi bişey oldu. 60. sayfaya kadar kendimi zor tuttum. 100lerde bırakmıştım sanırım. :( Tekrar denermiyim bilmiyorum. Çünkü aynı olay ablamdada yaşandı ki o daha ilerlerdeydi.

Tanrıça ablamın mitolojiye ilgi duyması yüzünden alındı. Bende 2. kitabın çıkması bekliyordum. Şimdi 2. kitapta çıktı. Sırada önlerde ;)

Deniz tanrıçası'nın yorumunu zaten paylaşmıştım. :)

Yaşlı adamın savaşı bana "http://kitaplarindunyasi.wordpress.com/" blogunun sahibi Damla Yalçın'ın hediyesi. Burdan teşekkür etmeyi de unutmayayım :D (Sırada)

Kemikler şehri: İnanılmaz merak ediyorum. Ablama hediye almıştım. Oda ilk günden itibaren kitabı heryere götürerek bitirdi. Kitabın hali böyle. Önünü ve arkasını görmeyin bence .D (Bilmeyen yoktur herhalde. Filmi çıkıyor :D)

Serseri : Sevgili Vampirella'nın beğenmediği fakat benim çok sevdiğim blogların bayıldığı bir seri olan DÖNÜŞÜM SERİSİ benim en çok merak ettiklerimdendi. Bu yüzden almam için bir sakınca yoktu :D



Gelelim ikinci kuleye:

Bu ilk iki kitap bana Gülşah Elikbank'ın hediyesi. Ablam okudu ve bayıldı.Bende bu imzalı kitapları hemen okumak istiyorum :) Tekrar teşekkür edeyim buradan...

 Gözyaşı kapısı annemin-doktor olduğu için- merak ettiği bir kitaptı. Sanırım kitapta tıp terimleri fazlaymış. Bu yüzden doktorlar için uygun bir tercih :)

Pamuk Prenses ve Avcı annemin bana indirimden 10 liraya aldığı bir kitap. Hemen bitirp filmini izlemiştim. Filmi kadar güzeldi :)

Neil Gaiman -takip edenler bilir- Renkli kitabın çoook çook övdüğü bir yazar. Her kitabını tavsiye ediyor. Bende bir denemk için aldım. Bakalım ne zamana :D

Gri kehanet Açlık Oyunlarından sonra başladığım bir seriydi. Açlık oyunları kadar güzel olmasada eğlenceliydi. İlk kitabından sonra devam etmedim. Etmeyide düşünmüyorum. Fakat çocukları için kitap arayanlar aradığınız kitap bu :)

Erebos benim en sevdiğim kitaplardandır. Laf söyletmem bu kitaba. Bilgisayarla ilgilenen kişiler mutlaka okumalı. bilim kurgu ve bilgisayar mükemmel bir şekilde işlenmiş.Süperdi yani :)

 İnanamayacaksınız belki ama ben Sarışın Vampir Ve Ürpertiyi toplam 20 tlye aldım. Hemdeikiside orjinal. 2. el ama sıfır gibi. Çok şanslıyım açıkcası :D Onları da okumak için can atıyorum. :D

"Bu kitabın adı sır" küçükken okuduğum bir kitaptı. Baya bir eğlenmiştim ama hiçbir şey hatırlamıyoum şu an :D O yüzden bir şey yazamayacağım :)

Taht oyunlarına birşey diyemem zaten. Yorumum vardı blogda. Kraların çarpışmasına ise 3. kitapları alınca devam edeceğim. Onları almamada çook var. Meraklıyım :D



HP <3 İnanılmaz sevdiğim bir seri. İlk kitaplarını 2-3 günde bitirmiştim. O kadar mükemmeldi. Çocuğunuza veya farketmez kendinize bile kitapları sevdirtmek istiyorsanız MUTLAKA ALIN VE OKUYUN. Pişman olmayacaksınız :)

Şimşek hırsızı DOĞAN KİTABIN tatlı mı tatlı editörünün bayıldığı bir serinin ilk kitabı. Percy Jackson Ve Olimposlular. İlk kitabı küçük yaşta okuyup beğenmiştim. Sonrada filmini izlemiştim. Şimdide editör tavsiyesi ile seriye devam edeceğim. Bakalım belki yaz tatilinde 1 haftada bitiririm seriyi :)

OYUN adlı kitabı listenin sonlarında bırakıyorum. Çünkü okursam büyük ihtimalle 2. kitabı okumak isteyeceğim. Ve o benim elimde yok :D

Aouh!! Yüzüklerin Efendisini atlamışım. Ben bu kitaba başlaıdm. Beni baya  sürükledi. Fakat sanki ben kitaba bağlanamdım. Yani okuma açısından değil. Sanki yazış biçimi açısından. Çok mu edebiydi sanki. Ben daha rahat,içine işleyen kitapları seviyorum. Bakalım seneye tekrar denemeyi düşünüyorum :)

Gölgelerin Efendisi serisi bana Yayınevinin sitesine üye olunca gönderilmişti. Onuda kuzenime götürmeyi planlıyorum. Tam yaşına uygun :)

Balans alıp pişman olduğum bir kitaptı. Yani karakterler 30lu yaşlarda falan hiç bana hitap etmedi. Fakat sizi bilemem :)

Ejderin Aşkının'da yorumu vardı sanki :) Yoksa bile +18 sahneler hariç bayıldığımı söyleyebilirim :)

Ares: Arunas'ın bana gönderdiği bir kitap. Bakalım ne zaman okunacak :D



Burdakilerin çoğu annemin kitapları. O yüzden pek bir şey diyemeyeceğim. Şimdi kendimkilere bakayım.Hmm...

Yarına Dokunmak: Nurgül Çelebi'nin bana gönderdiği çok güzel bir kitabı. Kendisine burdan çok teşekkürlerimi iletiyorum :)

Sensizlik esiyor yüreğimde de aynı şekilde yarışmadan kazandığım bir kitaptı. Yazar bana imzalı olarak kitabını göndermişti. Kapağını ayrıca bir sevmiştim. Bakalım ne zaman başlanacak?

Ateşböceği yolu: İnanılmaz!! Olağanüstü!! Muhteşem!! Bir yazarı insanı bu kadar etkileyebilir. Gece yolundada aynı şeyi yaptı. Diğer kitaplarını okumak için can atmıyorum, geberiyorum :D



Burada da genellikle tarih ve edebiyat (türk-dünya) türü kitaplar var. En alttaki mavi kitapların annemin eski kitaplığından bulduğum kitaplar. Bir ada hikayesi 1-2-3. Çok merak ediyorum bunlarıda :)

Buket Uzuner'in SU adlı kitabını da indirimden 9 TL ye almıştım. Buket UZUNER'i denemek için iyi bir fırsat olacak :)



Bu alttaki kitapların tümünü annem okudu. Zaten Bazı Tess Gerritsen kitapları hariç hepsinin yorumu blogda var. Bulunmayan kitaplar ise annemin önceden okuduğu ve hatırlamadığı kitaplar. Ynai bu resimden de annemin koyu bir TESS HAYRANI olduğunu anlamışsınızdır. Hatta şu anda Tess Gerritsen'ın Buz Gibi Soğuk adlı romanını okuyor :D



Burada da cep kitapları ve cinayet romanları var. Hiçlikten Gelen Kız annemin 7,5 TL ye aldığı bir kitapmış. Beni bile şaşırttı bu indirimle :)

Şeytan'ın yorumunu az önce yayınladım ;)

Bakire hariç diğer tüm kitaplar Kiler'in %50 indiriminden alındı. Bakire ise Ephesus'un hediyesi :))



Ve son raf benim kıymetlilerim. En büyük servetim DEXlerim. Böylece okunacak DEX kitaplarımıda görmüş oldunuz. :)



İşte nöyle benim kitaplığım. Daha bunlar kitaplığa yerleştirilecek. Koyabilirsem son halini resim olarak koyarım. Bazıları içinden "Oha" tarzı tepkiler verebiliyor olabilir. Hatta bize açgözlü bile diyebilirsiniz fakat konu kitaplarsa ben AÇGÖZLÜ olmaya razıyım :) Herkese iyi geceler. Güzel bir post oldu. Siz ne dersiniz?
 

15 yorum:

  1. Fotolarını gördüm ya, kitap aşkım depreşti. Gideyim de benimkileri seveyim biraz :D
    Daha nicelerini okuman dileğimle :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :)(Cümlemize) :D

    YanıtlaSil
  3. Bu kitaplar beni oku beni oku diye bağırıyor resmen ya:)Çok güzel kitaplar,iyi günlerde oku..

    YanıtlaSil
  4. Tüm kitapseverler toplanıp bir kitap seçmeli ve oturup hepsi beraber okunmalı. Hepimize yetecek kadar var :D

    YanıtlaSil
  5. Aynı benim kulelerim. :D Ama bizde annem bana uyum sağlar, benimkileri okur veya istediklerini benim siparişlerime ekleriz.:)

    İncarceron'u okumanı tavsiye ederim. Bende sıkılmıştım başlarda ama şu an sevdiğim seriler arasında. Farklı bir konusu var bence. İkinci kitabı daha sürükleyici. ;)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ely tavsiyen için teşekkür ederim. Düşüneceğim ;)

    Sandy çoook teşekkürler :) Ama bence öyle düşünmemelisin. Diğerleri neyse de YÜZ BİN KRALLIĞA bir şans ver bence ;) Sana annemin yorumunu göndereyim fakat annem biraz kıyaslama yapmış. Sana kalmış. İster benim yorumumu bekle ister vazgeç. Sana kalmış :) Soru sorma konusuna gelince benimle aynı özelliğe sahipsin =))

    YanıtlaSil
  8. :D :D
    gercekten cooooooookk guzel kitaplar bunlar.. bayildim. cok guzeller. keske benim kitapligim da oyle olsaa. :(
    ehhee sandy,
    cok komiksin yaa (kotu anlamda demedim) :) yaa bence de bi sans daha ver. bak kotu degil guzel bi kitap ve cook fantastik degill :DD
    (okumadim ama oyle gorunuyor):))
    ben huzursuz kemikleri okudum coooook guzel bir polisiye bence kacirmamalisin.. cesedin sifresini 2-3 hafta once siparis ettim. ama masallah halaa getirmediler. gicik bi si yaa bu kitapyurdu. gecen 6 kitabi birlikte siparis ettim tam 3-4 hafta sonra geldi. hadi dedim. sonra bi baktim dex kitabinin tam ortasinda (222. sayfa ve kitap 447 sf) kafam kadar bir yirtik vardi hem de tam 4 sf yirtilmisti.. inanamiyorum dexe yaa. neyse, ben de kitapyurduna mesaj attim bole bole diye. cevap olarak diyorlar ki kitabin faturasiyla birlikte onlara postaliyim onlar bana yeni bir tane kitap gondereceklermis. allah allah ben faturasini mi saklayacam !! belki tam 5- 6 ay oldu bu kitaplari alali. ve bu kitap sonuncuu.. ha bi de 1-1 bucuk yil once kitapyurdundan aldigim tam 4 kitap ta korsandi.. bu ne ukalaliik !! :DDDDDDD

    YanıtlaSil
  9. Allahtan bende böyle bir sorun olmadı :D Geçmiş olsun ne diyim :D

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. hepinize cok tesekkur ediyorum ama olan olmus artik yapacak bi si yok :(
    iyi ki sizin basiniza gelmemis, ya gelseydi!! ya ben o yirtigi gordugum zaman icimden oyle kufurler ettim ki bilemezsiniz. bir de o korsan kitaplari gordugumde..! ya bu ne kendini begenmislik..! :)
    neyse, bu arada yirtik kitabi kitapligima koydum ama korsanlari, oglumun kuzeninin (niyenimin) arkadasinin okuluna bagisladim.. :DD ahahahaa eger oglumun okuluna bagislasaydim arkadaslari ona guleceklerdi. hatta belki de "ahahahaa parasi yok bunun, korsan kitaplar aliyor" derler diye bagislamadim. :DD daha dogrusu cocuga verdim okuluna bagislamasi icin.. cocuk ta beni tanimiyor zatii :DD komik yaa dimi :DD......

    YanıtlaSil
  12. Sandy zaman baya geçmiş ama bence alacaksan Tess al. O kitapta BUZ GİBİ SOĞUK veya CERRAH olsun. Ama eğer Külleri seçersen de -ki 2. kitabı bu hafta çıkıyor- bir şey kaybetmezsin. Sonuçta ikisidekendi türlerinde iyi kitaplar :)

    Kan gölünü uzun zaman önce okumuştum. Tam hatırlamıyorum. :(

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. selam, bir önceki yorumda, kitap resmi aldığımı yazmıştım. twit hesabımda kullanmıştım.
    zihni örer blog adresimle yeniden yazmış oldum, teşekkürler

    YanıtlaSil