30 Haziran 2013 Pazar

#Ensıkyaptığımşey KİTAP ALMAK :D

   Evet sanki hiç kitabım yokmuş gibi gittim liste yaptım.  İçime işlemiş  kitap almak. Sanırım bunu yapmak beni çok rahatlatıyor. Ne zaman kötü bir olay olsa kitapçıya giderim. Stes olduğum zaman, hasta olduğum zaman vs. Şimdi kötü bir durumda değilim ama tatilim şu günlerde uyumak, film izlemek,kitap okumak gibi eylemlerle geçiyor. Hep evdeyim yani. Ve biraz dışarı adım atmak istiyorum. Dışarı benim için KİTAPÇI oluyor. :D

  Öyle işte. Biraz blogları gezdim ama  listemi çoğunlukla yeni keşfettiğim Kitaplık Manzaraları adlı blogun yorumlarından oluşturdum. Bakmanızı tavsiye ederim.

İşte buda oluşturduğum listem:

-Ama kesin karar etkinlik dahilindeki ve buradakiler dışında başka kitap almayacağım :))

*Hepsini birden almayacağım. Her gittiğimde bir tane :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder