21 Haziran 2013 Cuma

SERİNİN İKİNCİ KİTABI "ELİT" BİTTİ..

"Beni Seç"'den sonra "Elit" daha güzel geldi bana.Sadece prens olmak için yarışan ,daha doğrusu bir erkek için yarışan kızlardan çok daha fazlasını görünce okumaya başladım ve kısa sürede bitirdim.Kurgu daha bir oturmuş ,hikaye daha bir akıcı anlatılmış bu sefer.Altı kız kalınca hem karakterler hem de olaylar daha detaylı verilmiş.
Ana karakter America ,Prens Maxson'u sevmeye başlıyor ama bu sefer de ülke yönetimine ve kraliyet ailesine katılma konusunda tereddütlü.Maxon'la her tartışmalarında eski aşkı Aspen'e yöneliyor ve o da hiç sorgulamadan America'nın gelgitlerine katlanıyor.Doğrusu Aspen'in yerinde olmak isteyecek bir erkek olduğunu sanmıyorum.
Bu kitap da ülke sorunları ve sınıf ayrımı üzerine geçen olaylar da olduğundan üçüncü kitabın daha heyecanlı olacağını düşünüyorum.Beni üzen tek kısım Aspen'le Maxon'un hala karşılaşmamış olması .O karşılaşmadan bir hır gür çıkacağını ummuştum ama sanırım o da üçüncü kitaba saklanmış.Bazen seri okurken ilk kitabı attlayıp direkt ikinciden mi başlasam acaba diye düşünmeden edemiyorum.Hikayeler gibi bunlarda giriş-gelişme -sonuç kısımlarını kitaplara bölüyorlar ve son kitap çıkana kadar ömrümüzü yiyorlar.
Sonucu merak ettiğim için üçüncü kitabı dörtgözle bekliyorum.Ogelene kadar birkaç kitap biter herhalde.Şu anda "BÜLBÜLÜ ÖLDÜRMEK"'e başladım.En kkısa zaman da yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder