18 Temmuz 2013 Perşembe

LUX SERİSİNİN ÜÇÜNCÜ KİTABI"OPAL"BİTTİ...

İçim şişerek kitabın başından kalkmış bulunuyorum.Tam mutlu sonla bitti derken yeniden başa döndüğünüzü
görmek içinizi şişiriyor ,ne yapacaksınız.Kader...
Daemon'un kardeşi Dawson'un  eve dönmesi her şeyi halledecek diye düşünmeme rağmen bu kitap da işler daha da kızıştı.Dawson ,sevgilisi Beth'i kurtarmak için her türlü deliliği yapmaya hazır görününce Daemon ve Katy mecburen ona yardım etmek zorunda kaldılar.Bu da yeni tehlikeleri ve okunacak yeni ve güzel bir macera kitabını doğurdu.
Bu kitap da en çok Daemon ve Katy'nin yaşadığı aşkın ve romantizmin güzelliğini hissettim.Doğrusu bir öküzden iflah olmaz romantik bir aşığın doğuşunu okumak beni epey eğlendirdi.Eminim okuyan tüm bayanlar benimle aynı fikri paylaşacaklardır.Bu güzel aşkı henüz yaşayamamış olanlar ise bolca iç geçirecekler.
Dördüncü kitabın biraz daha hüzün ve macera dolu olacağını düşünüyorum.Şimdiden bizi nasıl sürprizlerin beklediğini  düşünmeye başladım.Yeni kitap da buluşmak dileğiyle...


1 yorum: